Friday 15 April 2011

Who is Ermint?

Well hello, im erina. Tdi terlalu excited nk btau pasal dh ada blog kn, smpi trlupa kn kenal kn diri. Its actually Natasha Erina, full name. Bla bla bla bole bace kt about me kot pasal tuh. Okay now its not about me, its about Ermint, siapa? Bkn eremin5 ye kwn kwn. Sebenarnya ERINA + MINT, nama yg digabungkn dgn my husband. Gedik kn? Lantak la nama aku bkn nama kau pun. Hahahahah. Name ni lama dh wujud, masa mula2 kenal dlu, bercinta pun blom dh gedik gabung2 nama ;) Actually tujuan buat blog ni saja2 je since hari2 aku mmg sgt bosan kn plus aku ada masalah mental skit, dri aku mental ckp sendri baik aku tulis kt sini kn lgi bgos. This blog its not just about me, its about life. About what i've been thru everyday, every hour, every minute and every second ( mcm ada je setiap masa nk tulis kt sni, poyo je) Firstly blog ni mesti akn byk cerita pasal Ermint la, not only erina.. Maklumlah org sakan bercinta kn, taik busuk pun kataa wangi. Klau uols tk bosan sila2 la follow and bace. Sememangnya akn byk benda karut dan carut saja. Hahahah

No comments:

Post a Comment