Thursday 21 April 2011

Jadi pulak? YEAH!!

Finally, penang here we come! :) Tibe2 jadi pulak pergi. Thank to hubby, aku tau dia usaha byk nk bwk aku jejalan.. That's why i love him more then i love anything else. Ohmagoddd tk sabar nya nk bertolak nih! Bila nk petang nih? Nk balik packing baju nih. Ya allah smpi jgak aku ke penang ye nnt, hihihihihi. Alhamdullilah, klau kita bersabar tu ada jalan dia. Terima Kasih ALLAH atas rezeki yang kau beri serta segala kenikmatan hidup yang kau kurnia kn. Sesungguhnya aku bersyukur, wlau sesusah mana pun kami kau sentiasa memberkati kami dan sentiasa disisi memberi jalan yang betol. Aku sgt bersyukur sesusah mana pun kami dpt juga merasa, tk byk sikit pun yg kau beri aku kami cukup bersyukur, Amin!
Semoga perjalanan pergi dan balik kami selamat dan diberkati Mu Ya Allah.

No comments:

Post a Comment