Tuesday 19 April 2011

Bukan Penghalang!

Dear diari, (eh diari ke ni? biar btol) HAHAHAHAH. From the bottom of my heart. Status aku dh berkhawin ke, bini org ke apa langsung tidak menghalang aku from friendship okay? Busy tu normal lah kn, but actually aku tkde la busy mana pun. Its just that kurang bergaul skrg, bkn tknk bergaul jgak tpi... Hasihhh mcm mana nk explain ye? Hmm. Biase ler awk ni berbadan dua, so hormon tuh tk berapa nk kena sgt. But if org tegur aku, aku okay jela. Bila org diam aku pun jadi diam, tktau knpe? Maybe skrg hari2 aku habis dgn rutin harian kot sbb tu tk terasa sgt if org tk tegur aku, tpi u ouls pun jgn la terasa if aku tk tegur tuh. Aku ingt semua kwn2 aku, tidak pernah sekali pun dilupakn, cuma masa dan waktu yg tk kena. And aku pun tau kwn2 aku pun tk pernah lupa aku, malah sentiasa doakn yg baik2 belaka ntok aku and future, amin! To friends yg thru FB or BBM tuh harap maklum aku jarang on9, and BBM pun off sbb line kena bared ye. Senang kata dgn siapa2 pun aku susah contact la skrg, except for hubby aku lah sbb hari2 aku dgn dia je pun. Apa2 pun tu semua tiada penghalang atras friendship okay? Yg mana tau crik aku tu nk lepak2 gegar jela. Klau FB and BBM tk bole, call saja lah klau msg pun blom tentu aku bleh reply (ye tau line kena bared erina, 4kali dh btau)

Have a nice day and HAPPY FRIENDSHIP  to all. Loves.

No comments:

Post a Comment